Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

 

VPVKAC izveide novadu un reģionālās nozīmes attīstības centros sākta 2015. gadā. Tie darbojas pašvaldībās un nodrošina klientiem gan pašvaldību pakalpojumus, gan noteiktus valsts pakalpojumus. VPVKAC vairākos reģionālas nozīmes centros atklāja 2016. gadā.
VPVKAC tīkla darbu koordinē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija. VPVKAC izveidei un uzturēšanai pašvaldībās ir pieejami valsts budžeta līdzekļi, kas tiek piešķirti valsts dotācijas veidā, sedzot daļu VPVKAC izdevumu.
2016. gada beigās Latvijā ir izveidoti 56 novadu nozīmes un trīs reģionālās nozīmes VPVKAC, kopā 59 VPVKAC ar 74 klientu apkalpošanas punktiem novadu nozīmes un reģionu nozīmes attīstības centros.


Novadu nozīmes VPVKAC darbojas pašvaldībās atbilstoši vienotiem pakalpojumu sniegšanas principiem.

VPVKAC nodrošina:

pakalpojumu pieteikšanu klātienē: iespēja klātienē pieteikt Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumus, kā arī saņemt savas pašvaldības pakalpojumus;

konsultācijas par e-pakalpojumiem: konsultācijas par deviņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID kartes lasītāju;

informāciju un konsultācijas: informācija par tuvāko valsts iestāžu reģionālo struktūrvienību, tās darba laikiem un pieteikšanās kārtību.


Saskaņā ar Koncepciju par publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidi līdz 2020. gadam ir plānots atvērt 110 VPVKAC novadu nozīmes attīstības centros un reģionālās nozīmes attīstības centros un 12 VPVKAC nacionālās nozīmes attīstības centros (t.sk. četri VPVKAC Rīgā).

Februāris 2017
Pi Ot Tr Ce Pi Se Sv
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28  

Seko mums
sociālajos tīklos