Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

 

VPVKAC izveide novadu un reģionālās nozīmes attīstības centros sākta 2015. gadā. Tie darbojas pašvaldībās un nodrošina klientiem gan pašvaldību pakalpojumus, gan noteiktus valsts pakalpojumus. VPVKAC vairākos reģionālas nozīmes centros atklāja 2016. gadā.
VPVKAC tīkla darbu koordinē Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija. VPVKAC izveidei un uzturēšanai pašvaldībās ir pieejami valsts budžeta līdzekļi, kas tiek piešķirti valsts dotācijas veidā, sedzot daļu VPVKAC izdevumu.
2016. gada beigās Latvijā ir izveidoti 56 novadu nozīmes un trīs reģionālās nozīmes VPVKAC, kopā 59 VPVKAC ar 74 klientu apkalpošanas punktiem novadu nozīmes un reģionu nozīmes attīstības centros.


VPVKAC darbojas pašvaldībās atbilstoši vienotiem pakalpojumu sniegšanas principiem.

VPVKAC nodrošina:

pašvaldības pakalpojumu pieejamību: iesniegumi, informācija par pašvaldībā notiekošo, lokālas nozīmes pakalpojumi; 

pakalpojumu pieteikšanu klātienē: iespēja klātienē pieteikt Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumus, kā arī saņemt savas pašvaldības pakalpojumus;

konsultācijas par e-pakalpojumiem: konsultācijas par deviņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID kartes lasītāju;

informāciju un konsultācijas: informācija par tuvāko valsts iestāžu reģionālo struktūrvienību, tās darba laikiem un pieteikšanās kārtību.



Septembris 2021
Pi Ot Tr Ce Pi Se Sv
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30  

Seko Cesvaines apvienībai
sociālajos tīklos